Vzdálená technická podpora Instron

Společnost Instron s potěšením oznamuje spuštění Vzdálené technické podpory (RTS), nové revoluční služby, která má usnadnit diagnostiku a opravu technických problémů s vaším testovacím systémem Instron a také vám pomůže zůstat aktuální s kalibracemi a aktualizacemi softwaru / firmwaru .

Instron RTS, založený na Instron Connect, nabízí nejvyšší úroveň technické podpory pro testovací systémy Instron po celém světě. Platforma Instron Connect je zabudována přímo do soft

waru Bluehill® a poskytuje bezpečné spojení mezi testovacími systémy ve vašem podniku a sítí globálních techniků společnosti Instron. Toto zabezpečené připojení umožňuje týmu technické podpory společnosti Instron připojit se přímo k systémům ve vaší laboratoři buď vzdáleným sdílením obrazovky, nebo prostřednictvím nástroje integrované rozšířené reality (AR), který nabízí rychlou a vysoce kvalitní diagnostiku systému, která snižuje prostoje systému u mnoha lístků technické podpory .

Instron RTS je také zásadní pro to, aby pomohl uživatelům udržovat laboratorní certifikace, nabízí automatická upozornění a snadný přístup ke stavu kalibrace a certifikátů každého nástroje, aby zajistil zabezpečení auditů a laboratorních hodnocení. Instron RTS také pomáhá uživatelům udržovat si přehled o nejnovějších aktualizacích softwaru a firmwaru s pohodlnými oznámeními a rychlým a spolehlivým přímým stahováním, které pomáhají udržovat vaše nástroje Instron v optimálním stavu.

Instron RTS je v současné době k dispozici jako součást softwaru pro testování materiálů Bluehill Universal, ale lze jej použít také s dalšími softwarovými platformami Instron, včetně Bluehill 3 a Bluehill 2 (je vyžadován Windows® 7 nebo vyšší).