Katapult CSAadvanced
CSA Advanced catapult je kompletní řešení pro velkoobjemové testování a pokročilé aplikace.
Výzva
„Pasivní bezpečností“ se rozumí všechna opatření, která jsou nezbytná k ochraně cestujících ve vozidle před zraněním nebo k minimalizaci rizika zranění. Kromě prostoru pro cestující s nízkou deformací a deformačních zón vozidla patří mezi základní ochranné systémy v prostoru pro cestující také zádržné systémy, jako jsou systémy pásů a airbagy. Vývoj a optimalizace těchto systémů s ohledem na enormní rozmanitost modelů vozidel je pro výrobce automobilů a jejich dodavatele velkou výzvou. Nové právní požadavky a přísnější požadavky na ochranu spotřebitele (NCAP) vedou ke stále rostoucímu počtu nezbytných fyzických testů. Kromě modelování je ve fázi vývoje vyžadován skutečný test pro ověření a optimalizaci komponent a struktur. Havarijní simulační systémy jsou také nejdůležitějšími vývojovými nástroji v moderní testovací laboratoři výrobců vozidel nebo dodavatelů zádržných systémů, sedadel a volantů pro znovuvytvoření skutečných sekvencí nehod nebo standardizovaných nárazových impulsů.
Řešení
Hydropuls® CSAadvanced byl vyvinut jako modulární systém simulace srážek. To znamená, že do základního systému lze kdykoli přidat další aplikace. K dispozici je široká škála aplikací a možností. Požadavky na výkon systému saní se neustále zvyšují. Požadavky až 2 000 testovacích simulací ročně již nejsou vzácností. Kromě velmi krátkých časů mezi dvěma testovacími simulacemi jsou k dosažení tohoto cíle zapotřebí inteligentní řešení pro rychle se měnící nastavení testu. S řešeními vyvinutými společností Instron se efektivita a produktivita testovacích laboratoří podstatně zvyšuje. Vysoký stupeň automatizace a možnost spustit testovací impulzy offline generují další významné časové úspory. Stávající pulsy lze reprodukovat přesně po mnoho let bez nutnosti iterace testovacího systému nebo signálů. Nakonec se CSA advanced vyznačuje vysokou dostupností díky minimálním ročním požadavkům na preventivní údržbu.
Společnost Instron má více než 50 let zkušeností s aplikacemi se systémy simulace havárií a akceleračními systémy. Instron prodal více než 60 produktů Hydropuls® CSAadvanced po celém světě a úspěšně je uvedl do provozu. 14 z těchto systémů je navíc vybaveno aktivně řízenou technologií simulace pohybu hřiště.
Axle Test System
Výzva
Nové technologie a neustálý další vývoj vozidel vyžadují neustálé sledování kvality použitých komponentů. V tomto případě je nutné provést cílenější inspekci konstrukčních komponent, abychom získali informace o délce života komponentů nápravy v co nejranější fázi vývoje. Jako podmínku pro povolení výroby je nutné provést doživotní ověření komponent a sestav.
Se systémem Instron Axle Test System se vydáváme cestou laboratoře.
- Systém Instron Axle Test System reprodukuje namáhání, kterým čelí náprava při používání,
- hnací moment a brzdný moment zavedený do nápravy,
- zdvih a točivý moment řízení
- Volitelně korozivní účinky a účinky na životní prostředí.
Řešení
Zkušební zařízení pro nápravu se používají k laboratorní zkoušce různých zatížení působících na prvky nápravy, když vozidlo jede po různých površích vozovky. Zkušební zařízení je schopné vnášet do nápravy podélné síly a boční síly, které se vyskytují při manévrech v zatáčkách, svislé zatížení vyplývající z drsných povrchů vozovky, jakož i brzdné, řídicí a odkloněné momenty. Instron může poskytnout modely pro testování náprav automobilů, dodávek, nákladních vozidel a autobusů s 6 DOF (stupeň svobody).
Full Vehicle Test System
Instron nabízí komplexní řešení s nebo bez zádržného systému vozidla, s využitím bočních sil s dlouhým nebo krátkým zdvihem, jakož i volitelnou simulaci prostředí s ohledem na teplotní vlhkost a sluneční záření.
Výzva
Kupující předpokládá vysokou úroveň spolehlivosti vozidla. K zajištění této spolehlivosti vyžaduje komplexní znalost provozního zatížení a podmínek prostředí, které je třeba vzít v úvahu při konstrukci vozidla. Kromě měření zatížení a měření v terénu, které se používají k vytváření výpočetních simulací, jsou k zajištění jejich výsledků nezbytné experimentální důkazy o provozní síle prototypů a sestav. Používají se různé systémy a testovací systémy komponent.
Složitost provozních zátěží vyžaduje použití vícekanálových zkušebních zařízení, které nám umožňují zkoumat životnost a zkoumat celé systémy pod svislým a vodorovným zatížením, a to i při simulaci simulace podmínek prostředí.
Řešení
Moderní test celého vozidla umožňuje celoživotní detekci oblastí karoserie automobilu a je namáhán hlavně vodorovně zavedeným provozním zatížením. To u běžných čtyřválcových silničních simulátorů není možné, protože s těmito testovacími stanovišti je simulována pouze svislá složka nepřístupného úseku silnice, a tak lze realistickou únavu těla určit pouze v omezené míře. Zatížení způsobená jízdními manévry, např. Podélné, brzdné a příčné síly lze detekovat pouze na zkušebním stanovišti systému s více testy, například na zkušebním zařízení celého vozidla.
Kromě analýz trvanlivosti karoserie, komponentů podvozku, jako jsou například uložení motoru, výfukové systémy a celé sestavy. Instron nabízí komplexní řešení s nebo bez zádržného systému vozidla, se zavedením bočních sil s dlouhým nebo krátkým zdvihem, jakož i volitelnou simulaci prostředí s ohledem na teplotní vlhkost a sluneční záření.
Road Simulator
Silniční simulátory HYDROPULS® jsou všestranné a nákladově efektivní řešení pro testování vstupů zatížení prostřednictvím pneumatik. Používají se k provádění testů životnosti i akustických a vibračních analýz při testování a vývoji (BSR, NVH) na kompletních vozidlech, subsystémech a sestavách hnacích ústrojí.
Výzva
Vozidlo je vystaveno široké škále silnic se špatným povrchem vozovky nebo nárazům na obrubníky nebo výmoly. Vertikálně indukovaná dynamika má vliv na životnost komponentů vozidla, vede k rachotivým zvukům v prostoru pro cestující a může významně omezovat jízdní komfort.
Překrývající se zatížení prostředí, jako jsou kolísání teploty, sluneční světlo, umožňují stárnutí a opotřebení součástí vozidla rychleji, než požadují vývojáři vozidla. Efektivní vývojový proces vyžaduje rychlé, nákladově efektivní a reprodukovatelné výsledky s ohledem na životnost a kvalitu produktu.
Silniční simulátory Instron jsou navrženy tak, aby simulovaly takové podmínky v laboratoři, a jsou tak nepostradatelným nástrojem v moderním a produktivním procesu vývoje.
Řešení
S více než 200 nainstalovanými systémy má Instron v této oblasti aplikací vynikající reference. Celosvětově byly úspěšně nainstalovány silniční simulátory pro osobní, nákladní automobily, speciální vozidla a motoristické vozy, ve verzích s nebo bez simulace prostředí.
Na přání zákazníka byly vyvinuty silniční simulátory pro použití na speciálních vozidlech s až 8 nápravami. Unikátní technologie Hydropuls® s vysoce dynamickými válci bez opotřebení zajišťuje maximální životnost a minimální prostoje (např. Pro preventivní údržbu). V závislosti na volbě kombinace servoventilu na servopohonech lze dosáhnout rychlosti válce vyšší než 5 m / s. Digitální řídicí systém Labtronic 8800 ml s komplexní a adaptabilní modulogickou softwarovou sadou RS LabSite® se používá v kombinaci s RS TWR (Time Waveform Replication) k simulaci různých povrchů vozovky. Rozsáhlé analytické moduly jako: RS Analysis podporují naše uživatele při posuzování a hodnocení výsledků testů.
Silniční simulátory Instron se úspěšně používají v následujících aplikacích:
- Testování odolnosti
- Vibrace hluku a testování drsnosti
- Jízdní komfort
- End-of-Line kontrola kvality
- Nastavení odpružení pro motoristický sport se simulací přítlaku
Volitelně lze nabídnout následující rozšíření:
- Zakládání staveb
- Polohovací zařízení X-Y (ruční nebo plně automatizované)
- Simulace prostředí (simulace teploty, vlhkosti a slunečního světla)
- Bezdrátové dálkové ovládání pro použití uvnitř automobilu
- Navrstvení podélné síly nad sebou
- Různé pánve na kola
- Události řízené chlazení tlumiče
Multi-Axis Shaking Table (MAST)
Vícesosý třepací stůl (MAST)
Víceosý třepací stůl (MAST) je určen pro vibrační testování široké škály zkušebních vzorků. Vibrační vstup lze generovat až do 6 stupňů volnosti (6-DOF), a to jednotlivě nebo současně. Systémy MAST lze použít k různým aplikacím odolnosti, výkonu a pískání a chrastění. Varianty MAST jsou také k dispozici pro simulaci zemětřesení s velkým užitečným zatížením